یزدفردا:نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در پیگیری ایده جهان عاری از سلاح هسته ای ،ابراز امیدواری کرد کشورهای 1+5 در دوره پیش رو با ارایه پیشنهادهای سازنده گام های جدی برای جلب اعتماد ملت ایران بردارند.

'ادوارد نعلبندیان ' وزیر خارجه ارمنستان عصر امروز-یکشنبه - با 'سعید جلیلی' نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت،در این دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با استقبال از گسترش مناسبات با ارمنستان، گسترش همکاری کشورهای منطقه را عامل تحکیم ،امنیت ، ثبات و شکوفایی منطقه خواند .

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در پیگیری ایده جهان عاری از سلاح هسته ای ،ابراز امیدواری کرد کشورهای 1+5 در دوره پیش رو با ارایه پیشنهادهای سازنده گام های جدی برای جلب اعتماد ملت ایران بردارند.

'ادوارد نعلبندیان ' در این دیدار با تاکید بر روابط نزدیک و گسترده ایران و ارمنستان ،چشم انداز روابط راهبردی تهران - ایروان را رو به رشد ارزیابی کرد.

وزیر خارجه ارمنستان با اشاره با این که ارمنستان همواره از حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای کشورها از جمله ایران حمایت کرده است ،ابراز امیدورای کرد جمهوری ایران گفت و گوهای موفقی را در پیش رو داشته باشد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا